Alla inlägg den 26 april 2008

Av åsa - 26 april 2008 10:19

Jag började min jobbkarriär som kassörska på ICA här i Jokkmokk när jag var 17 år och där blev jag kvar i himla många år. Med andra ord så har jag en del kompisar kvar som jobbar där fortfarande. Jag brukar gå dit och väga mina små garnnystan när jag blir osäker på hur mycket garn jag har kvar. Lite pinsamt är det med tanke på att det är helt andra ägare sedan jag jobbade där. Alltså var det dags att göra en ny investering. Jag behöver den faktiskt. Det finns ju massor med grejor man kan väga. Om jag nu får för mej att jag ska banta nån gång i framtiden så kan jag ju väga maten, eller om vi ska dela en godispåse så det blir rättvist. Jättebra att ha!!! På vågen ligger några härvor garn som kom med posten från www.garnkorgen.se LL sockgarn i färgen devon och två härvor Cherry Tree Hill i färgen cherry blossom.

Har börjat med med majsockarna och den här gången blir dom till den lilla dottern i rosa bambino ull.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards