Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av åsa - 29 augusti 2008 17:57

Ska börja med att tacka för dom fina utmärkelserna som jag har fått på min blogg. Den första har jag fått av www.pysselnettan.blogspot.com som naturligtvis får en tillbaka. Jag har en del favoriter som jag kollar varje dag och det är svårt att välja några. www.garntrollet.se är nog den jag gillar mest. www.dodergok.blogspot.com är också en av mina favvosar. Av dom här två tjejerna får man otroligt mycket inspiration till det mesta. Mycket hantverk och otroligt vackra bilder. www.bohusstickan.blogspot.com gillar jag också.

Jag har även fått en utmärkelse av www.ridemark.dk/wordpress2 och det tackar jag för. Den skickar jag tillbaka till dej. Nu har väl dom här vandrat runt en del men jag tycker att alla har gjort sej förtjänt av dom här fina utmärkelserna för det är så roligt att titta in hos er och kolla in vad ni pysslar med.

Så mycket sticka blir det inte just nu då jag har drabbats av nån lustig åkomma i nacke och ena axeln.(stickomani eller nåt) Det värker så jag håller påatt bli tokig. Har köpt liniment med konstiga örter i så nu ska jag se om det hjälper. Har i allafall börjat på ett par sockar från www.yarnissima.com som heter Zum Dirndl.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards