Alla inlägg den 3 december 2007

Av åsa - 3 december 2007 19:01

Idag har jag fått ett jättefint paket i min brevlåda. Jag blev så jätteglad. För ett tag sedan så stickade jag ett par paradoxical mittens till Ulricha eftersom jag tyckte att hon skulle behöva ett par. Som tack har jag fått ett supersnyggt garn och pärlor av henne. Och jag tror att jag vet vad jag ska göra av det. Tack så hemsk mycket snälla, rara gulliga dej. Vidare har jag börjat på en ny Candle flame i petrol färgat malabrigo lace. Lugnt och avslappnande framför tv:n. Var faktiskt till frissan idag också men om man har ett hår som är lika lockigt som nyfroggat garn så är det inte det lättaste att göra något åt. Fast topparna blev väl lite bättre. Förresten så fick jag världens godaste godisar av Ulricha också men dom hann jag äta upp innan det blev nån bild. Underbart goda. Har fått min inbjudan till Ravelry men jag kommer inte på nåt bra namn. Har ni nåt bra förslag?

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards