Alla inlägg den 27 december 2007

Av åsa - 27 december 2007 17:42

Inför ett nytt år brukar ju dom flesta göra en inventering eller hitta på en massa nyårslöften. Löftena struntar jag i för dom brukar jag inte klara av att hålla. Minska på garninköpen eller sluta med cigg och godis. Vet redan nu att det inte går så jag inventerar istället. Men det är bara för att kolla vad jag har för sockgarner till stickameras sock-knitalong som jag har anmält mej till. Jag tror att det räcker till ganska många par. Den äldre dotter har vi skickat till släkten i Värmland under jullovet då hon längtade så mycket efter småbebisarna där nere och den lilla dotter har vi stor koll på då hon nästan har åkt på blodförgiftning pga ett skavsår som har blivit väldigt infekterat. Foten svällde upp jättemycket och det typiska ilsket röda blodkärlet kom fram på foten. Men världens bästa huskur är ju såpa och vatten så hon har suttit i varmt fotbad flera gånger varje dag, så nu är det nästan bra.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards