Alla inlägg den 11 december 2007

Av åsa - 11 december 2007 17:53

Just nu har jag det lite hektiskt. Jag har fått ett tillfälligt jobb på Svensk kassaservice här i Jokkmokk. Ska bara jobba tre veckor visserligen men så här före jul så blir det ju lite struligt. Men jag tycker att det är jätteroligt att komma ut bland folk då jag har varit hemma i en och en halv månad. Det är ju inte så mycket kunder som besöker kassaservice nuförtiden så jag har med mej min stickning. Fast då kör jag med en enkel stick som den petrolfärgade candleflamesjalen. Min pärlsjal är nästan färdig och jag tror att jag kan lägga den på blockning ikväll. Våran lilla hund är ruskigt sjuk så inatt har jag suttit uppe med henne hela natten. Jag tror att hon har fått någon sorts magsjuka. Med andra ord har jag skurat hela natten. I morse var jag tvungen att ringa till veterinären så han har skrivit ut lite medicin åt henne. Nu är det bara hoppas att det hjälper. Men glad blev jag när jag upptäckte att det hade kommit ett paket till med när jag hade kommit hem. Tre härvor lyxig silke från fyberspates som jag har beställt från www.garnkorgen.se Färgen heter grenada.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards